.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

48

قلب عزیزلطفا خفهههه شوووو

ودر همه ی کارها"دخالت"نکن!

همان که خون "پمپاز"کنی کافیست

اگرهم" خسته" شدی

اجباری نیست به کار!!

47

مرد باید
وقتی مخاطبش عصبانیه , ناراحته , میخواد داد بزنه
وایسه روبروش بگه
تو چشام نیگا کن , بهت میگم تو چشام نیگا کن
حالا داد بزن , بگو از چی ناراحتی...
بعد مخاطب داد بزنه , گله کنه , فریاد بکشه , گریه کنه
حتی با مشتای زنونه ش بکوبه تو بغله مرد
آخرش خسته میشه میزنه زیر گریه
همونجا باید بغلش کنه
نذاره تنها باشه
حرف نزنه ها , توضیح نده ها
کل کل نکنه ها , توجیه نکنه ها
فقط نذاره احساس کنه تنهاست
مرد باید گاهی وقتا مردونگیشو با سکوت ثابت کنه
با بغلش !!

46

دلم قدم زدن میخواهد . . .

در یک وجبی پیاده رو . . .

یک قدم تا آسمان . . .

پرواز با بوی یاس ها . . .

خیس و نمناک شدن با باران . . .

45

من خدایی دارم، که در این نزدیکی هاست


نه در آن بالاها


مهربان، خوب، قشنگ


چهره اش نورانیست


گهگاهی سخنی می گوید،


با دل کوچک من،


ساده تر از سخن ساده من


او مرا می فهمد

44

به افتخار همه ی والیبالیستای خوب و عزیزمون


که هممون رو سرفراز کردن


به افتخار همه ی ایرانیان و ایرانی دوستان


این پیروزی بزرگ رو به همه ی ایرانیای عزیزمون تبریک میگم

43

می خندم...


ساده می گیرم...


ساده می گذرم...


بلند می خندم و با هر سازی می رقصم...


نــــــــــــــــــه اینکه دلخوشـــــــــــــــــــــــم!


نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!


مدت طولانی شکستم,زمین خوردم,


سختی دیدم,گریه کردم و حالا...


برای"زنده ماندن" خودم را به "کوچه ی علی چپ"زده ام...!


روحم بزرگ نیست!دردم عمیق است...


می خندم که جای زخـــــــــــــــــــــم ها را نبینی...

42

من زنم و ب همان اندازه از هوا سهم

میبرم ک ریه های تو....!

درد اور است ک من ازاد نباشم تا تو

ب گناه نیفتی.قوس های بدنم بیشتر از افکارم

ب چشم هایت می ایند...

تاسف بار است ک باید لباسهایم را ب میزان

ایمان تو تنظیم کنم....


استاد سیمین دانشور

41

خیلی وقتا بهم گفتن چرا میخندی


بگو ما هم بخندیم ...


اما هرگز نگفتن چرا غصه میخوری


بگو ما هم بخوریم ..

40

سختی تنهایی را وقتی فهمیدم


که دیدم مترسک


به کلاغ می گوید:


هرچقدر دوست داری نوک بزن


فقط تنهام نذار!!

39

گاهیــــــ

دلت میــــ ــگرد،خیلیـــ....

نـه حســــــِ تنهایی

نه حســــِ غم

نـه حسِ دوریـــــ

گاهیـــــــ

دیوانه میشویـــــــــــــــــ

از خوبی ِ یکـــــی، بد بودن دیگری.....

گاهیــــ .......

میشکنی از اینکه سادگیـــــ را به حساب ِ حماقتـــــ میگذارند.....

رسـم دنیـــ ـــا که میگوینـــد هَمَشـــــــــــــــ همین بود؟!

سایه ای حتی، از مردانگیــ پیــــ ـــدا نیست

38

لحظه ای در گذر از خاطره ها

ناخودآگاه دلم یاد تو کرد

خنده آمد به لبم شاد شدم

گویی از قید غم آزاد شدم

هر کجا هستی دوست ، دست حق همراهت . . .

37

قایــقــتــــــــــــــــــــــ جــا دارد؟؟

آبـــــــــــــــــ را گـل کــردنــد....

چشـــمهـــا را بســـــــتـنـد....

و چــه بـا دل کـردنـد....

وای سهـــــــــــــــرابــــــ کجـایـــــــــی آخـر؟؟

زخمهــــا بــر دل عاشـــــــق کـردنــد...

خون بــه چشــمــان شـقـــــــــایـق کـردنـد

وای سهــــــــــــراب کجــایــــی کــه بـبـیـنــی حالا

دل خــــــــــــوش سیــــری چـــند؟

36

زندگی بار گرانی ست

که بر پشت پریشانی توست...

کار آسانی نیست

نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن...

❤پدرم❤

کمرم از غم سنگین نگاهت خَم باد...

35

از کسی که دلش گرفته ....

نپرسید چرا ،..... ؟

آدمـها وقتی دلیل ِ ناراحتی ـِشان را نمیتوانند بیان کنند ....

دلشان می گیرد....
.

34

یک لحظه گوش کن خدا لــــــــطفا!


جـدی میگــم،


نه شکوه دارم و نه گلایه


فقط یک خواهش دارم.


لــــــــطفا!


فقط یک لحظه گوش کن!


«در این دنــیا


حــالِ خــیلی هـا اصـلا خـوب نیـست!


یـک دسـتی بـه زندگیشون بکـش


لــــــــــــــــــــــــــــطفا »