.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

59

دیشب خدا اهسته در گوشم گفت: دیگه بسه!!!


باران هم از اشک هایت خجالت میکشد...



58

این روزها می گذرند….

ولی من به این سادگی

از این روزهای تلخ نمی گذرم


خدا جونم؟ دلم واسش یه ذره شده

میگن سروصدا و ملاقات واسش خوب نیست زیاد

وگرنه میرفتم همونجا میموندم

خدااااااااااااااااااااااااااا

دلم تنگ شده شدید


57

امیدوارم خدا این روزای سخت رو نسیب هیچ کسی نکنه


روزهایی بس سخت و طاقت فرسا


خدایا!!!!!!!!


کمکم کن.....


کمکش کن.....


کمکشون کن......


خدایا!


به این روزای عزیزت قسمت میدم


خواهش میکنم......


هرچه سریع تر سلامتیشو بهش برگردون


خوب خوب! مثل روز اول


حتی بهتر


خدایا کوچکترین معجزه هات میتونه بزگترین آرزوی ما باشه


خدایاااااااااااااااااااااااااااااا  ممنونتم

56

سلام


از هرکی اینو میبینه خواهش میکنم دعا کنه


یکی از بهترین دوستام(که خیلی خیلی خیلی خیلی دوسش دارم)


تصادف کرده شدید..........


اجرتون با امام حسین(ع)


خداااااااااااا کاش میمردم اونطوری نمیدیدمش

55

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ

ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﻧﻔﻬﻤــــﯿﺪ 

ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ !

ﮔﺎﻫﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒـــﺮ ﮐﺮﺩ

ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ

ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪﯼ ، ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ !

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺮ ﺳﺮﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ 

ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﻫﯽ

ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ

ﺗﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨــــﺪ!

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ

ﮐﻪ ﻓﺮﻕ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍند
!

54


در مدرسه ی کربلا ، کودکان به چشم خود دیدند که بابا دو بخــــش است:


بخشی در صحـــــرا ، بخشـــی بر بالایٍ نیــــزه ...


اما اینکـــه عمــــو چند بخش است را فقـط بــابـــا می دانــد


53

باران...

آرام....

می آید...

اشک های مرد

مردانه

می آید

باران و اشک ها یکی می شوند

واشک های مرد زیر قطرات باران

پناه می گیرد

این اعجاز باران است...

52

آبروی حسین به کهکشان می ارزد


یک موی حسین بر دو جهان می ارزد


گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست


گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

51

تو چه گفتی سهراب؟

قایقی خواهم ساخت ...

با کدوم عمر دراز؟

نوح اگر کشتی ساخت، عمر خود را گذراند

با تبر روز و شبش، بر درختان افتاد

سالیان طول کشید، عاقبت اما ساخت

پس بگو ای سهراب ... شعر نو خواهم ساخت

بیخیال قایق ....

یا که میگفتی ....

تا شقایق هست زندگی باید کرد؟

این سخن یعنی چه؟

با شقایق باشی.... زندگی خواهی کرد

ورنه این شعرو سخن

یک خیال پوچ است

پس اگر میگفتی ...

تا شقایق هست، حسرتی باید خورد

جمله زیباتر میشد

تو ببخشم سهراب ...

که اگر در شعرت، نکته ای آوردم، انتقادی کردم

بخدا دلگیرم، از تمام دنیا، از خیال و رویا

بخدا دلگیرم، بخدا من سیرم، نوجوانی پیرم

زندگی رویا نیست

زندگی پردرد است

زندگی نامرد است، زندگی نامرد است

50

ﺍﯾــﻨـــﻘـــﺪﺭ ” ﺗـــﻌـــﻮﯾـــﺾ ” ﻧــﮑــﻦ …


ﺑـــﻪ ﺧــــﺪﺍ ﮔـــﺎﻫـــﯽ ﻣــﯿــﺘــﻮﺍﻥ ﺭﺍﺑــﻄــﻪ ﻫــﺎ ﺭﺍ ” ﺗــﻌــﻤــﯿــﺮ ” ﮐـــﺮﺩ


ﺣـــﺘــﯽ ﺑـــﺎ ﯾـــﮏ ﻟـــﺒــﺨـــﻨـــﺩ ﻋــﺎﺷــﻘــﺎﻧــﻪ

49

خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم


در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن من تلاطمها


تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز...


عید همگی مبارک