.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

71

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ 

ﻋــــﺰﯾﺰ ﻣﻦ ﺳﮑــﻮﺗﻢ ﺑﺨﺂﻃﺮ ﺷَﺨﺼﯿﺖ ﺧﻮﺩﻣـــﻪ

ﻭﮔـــﺮﻧﻪ ﺗﻮ ﺧِﯿﻠــﯽ ﺯﯾﺮ ﺳﻮﺍﻟـــــﯽ.... !

70

گاهی حذف کردن برخی آدمها از زندگی تان


جا را برای آمدن آدمهای بهتر باز میکند…

69

اشک من جاری شد…


جای تو خالی بود


جـــــــــای تـــــــــو …


عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید


شعر دلتنگی من سخت گریست

68

میگویند ضعیف شده ای…


میگویم سنگینی درس هایم است،


نمیدانند سنگینی درس هاییست که از دنیا و آدم هایش گرفته ام


67

بچه ای گریه میکرد و میگفت :


هیچ کسی با من بازی نمیکنه!


تو دلم گفتم:


تو بزرگ شو روزگار بازیهای زیادی باهات میکنه


66

شکسپیر:

همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست دارد، نه 

کسی که تو دوستش داری

65

گفتند :دوست خوب چند بخشه؟

گفتم:کارش از روستا و بخش و شهر و کشور گذشته.....

یه دنیاست

به سلامتی هرچی رفیقه خوبه

64

خـــــــــدایـــــــــا

هیچ میدانی که همیشه به موقــــــــــع

به داد دلم .. تومیرســـــــــــی؟!

آنجا که خسته امـــــــــ..

آنجا که دل شکسته امـــــــــ..

آنجا که از همه ی عالم و آدم گسسته امـــــــــــ..

همیشه تو همان دستی هستـــــــــــ

که میگیری از دلم غبار غمهـــــــــا را



خدایــــــــــــا.......سپـــــــــاســــــــــ

63

تولد انسان همانند روشن شدن کبریتی است

و مرگش خاموشی آن

بنگر در این فاصله چه کردی

گرما بخشیدی ؟

یا سوزاندی . . . ؟

62

دختر بچه : دوسِت دارم

پسر بچه : مثل آدم بزرگا؟!

دختر بچه : نـــــــه ... راستـــــــکی ..

61

گوشه ای می گریستم


عابری گفت:


حالتان خوب است؟


چشم هایم را مالیدم گفتم:


خوبم


تنها تکه ای تنهایی


توی چشمم فرو رفته است.

60

میــــــشِه تَـــنهایی بــ ــازی کَــرد


میـــشِه تَـــنهایی خـــَندیـد


میــــــشِه تَـــنهایی ســَفَر کـــَرد


ولـــی خـــِیلی ســـَختِه تـــَنهایی...


تـــــَنهایی رو تَـــحـــَمُل کـــــَرد