.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

69

اشک من جاری شد…


جای تو خالی بود


جـــــــــای تـــــــــو …


عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید


شعر دلتنگی من سخت گریست

نظرات 4 + ارسال نظر
هنگامه سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 03:18

دیگه به نبودت عادت کرده بودم
خو دمو با خیالت راحت کرده بودم
دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم
برای دل خودم شعر غریبی رو بگم

هنگامه سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 03:19

دلم میگیره وقتی ب معنای این نوشته ات فک میکنم

هنگامه سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 04:09

ای کاش "احساسی" بنام
"دلتنگی" وجود نداشت، که باعث بشه مزاحمت بشم...

مراحمی عزیزم

ولی دلتنگی.........

هنگامه سه‌شنبه 26 آذر 1392 ساعت 04:14

یادمان باشد فردا اولین روز از ادامه زندگی آینده ماست، پس زندگیمان را خوب شروع کنیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.