.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

80

بیشتر از11 ماه گذشت ...

بعضیا دلشون شکست ...

بعضیا دل شکوندن ...!

خیلیا عاشق شدن و خیلیا .. تنها !

خیلیا از بینمون رفتن ...

خیلیا بینمون اومدن ...

گریه کردیم و خندیدیم ...

زندگی بر خلاف آرزو هامون گذشت !!

چد روز مونده از همه این خاطره ها ..

آرزو دارم نوروزی که  پیش رو دارین ..


آغاز روز هایی باشه که آرزو دارین..


پیشایش عید همگی مبارک

نظرات 6 + ارسال نظر
هنگمه یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 00:27 http://hengameharjomand.blogsky.com/

عید شما هم مبارک باشه البته پیشاپیش

مرسییییییییییییییییی

فداتووووووووووون

هنگامه یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 00:27 http://hengameharjomand.blogsky.com/

گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد ،
مـثل یـــــاد ،مـثل غــرور ،
و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت ،
مـثل خــاطره ،مـثل لبـخند ،
رفـتنت ماندنــی مــی شود ، وقتــی کـه نبــاید بـروی !

هنگامه یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 00:30 http://hengameharjomand.blogsky.com/

مـثـل ِ تـــار ِ مــوهـــایـش ..
ایـن بـــار
دوسـتـت دارم هـــایـــم را
پـشـت ِ گـوشـش انـــداخـــت …
و …
رفــت

هنگامه یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 23:03

آری … تو راست میگویی آسمان مال من است
پنجره … فکر …هوا …عشق …زمین…
مال من است …!
اما سهراب تو قضاوت کن بر دل سنگ زمین جای من است ؟؟
من نمی دانم که چرا این مردم دانه های دلشان پیدا نیست …
صبرکن سهراب !!
قایقت جا دارد؟
من هــم از همهمه ی داغ زمین بیزارم

هنگامه یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 23:32

خدایا خسته ام!
از غریبــه بــودن بیــن ِ این آدمـ ها
از بـی کسـی
از ایـــن کـه از جنـس ِ آدمـ های اطرافــم نیستــم
از اینکه همه تا میفهمــن از خودشــون نیستــم
رفتارشــون باهامـ عوض میشـه
خدایــا!
تو بـا مــن باش.

هنگامه یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 23:34

یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه
بدی هاش یادت میره نامردیش یادت میره
بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره
وقتی با بی رحمی تنهات گذاشت یادت میره
فقط می گی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.