.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

87

((گر پادشاه عالم شوی             باز هم گدای مادری))

                                 

                                 ****

گفتم مادر..


گفت جانم…

گفتم درد دارم..

گفت دردت به جانم..

گفتم گرسنه ام..

گفت بخور از سهم نانم…

گفتم کجا بخوابم؟؟

گفت روی چشمانم…

اما یک بار نگفتم من خوبم ، من شادم ...

همیشه از درد و رنج گفتم!!

به سلامتی مادر ...

برای اینکه دیوارش از همه کوتاه تره ...

هیچ وقت نگفت من، همیشه گفت بچه هام...

روز "مادر" ‌این گل زیبای خلقت مبارک...

86

وقتی امروزم بی تو گذشت

تازه فهمیدم

 بی "تو"

 هیچ ام ...

85

دیگر ... 


نه "شلوار پاره" نشانه ی "فقر" است....


نه "سکوت" علامت "رضایت"....

 دنیای غریبیست ...

 ارزشها"عوض" شده اند و

 "عوضی ها"، با ارزش....

84

یه لحظه گوش کن "خدا جونم"


جدی میگم نه شکوه است نه گلایه


در این دنیا حال خیلی‌ها اصلا خوب نیست


یه دستی بکش به زندگیشون…!

83

جواب بعضی حرفا فقط یه نفس عمیقه

.
.
.
بزار تو دلت بمونه......

82

به سلامتی اونی که از درون شکست اما نذاشت غرورش جلو یه نامرد خورد شه....