.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

50

ﺍﯾــﻨـــﻘـــﺪﺭ ” ﺗـــﻌـــﻮﯾـــﺾ ” ﻧــﮑــﻦ …


ﺑـــﻪ ﺧــــﺪﺍ ﮔـــﺎﻫـــﯽ ﻣــﯿــﺘــﻮﺍﻥ ﺭﺍﺑــﻄــﻪ ﻫــﺎ ﺭﺍ ” ﺗــﻌــﻤــﯿــﺮ ” ﮐـــﺮﺩ


ﺣـــﺘــﯽ ﺑـــﺎ ﯾـــﮏ ﻟـــﺒــﺨـــﻨـــﺩ ﻋــﺎﺷــﻘــﺎﻧــﻪ

نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 05:43

راست میگی قبول دارم شدیدشدید

چیوووووووووووووو؟

هنگامه پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 05:44

هر چه بادا باد امشب من به می لب میزنم


دم زنام نامی زیبای حیدر میزنم


می ک من گویم الطاف علیست


مستی این می فقط یک یا علیست


یاعلی ذستم بگیر روز غدیر


من غلامی رو سیاهم یا امیر


جان زهرا یا علی دردم ببین


لطفت ای شاه نجف از من نگیر

عید شما مبارک

هنگامه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:57

معلومه چی و معنای نوشته ات و میگم

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنگامه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 14:13

هـَـــــــــــــمـیـشـهـ


دورهـا خـواسـتَـنـی تَـــرَنـــد


مـثـلِ سَــراب...


مـثــلِ فَــردا...

هنگامه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 14:26

نشستن تا خود صبح کنار تو
بدون در نظر گرفتن اتفاقات فردا
بدون ترس لمس احساس ـت
بدون شونه کردن موهای قهوه ایت با دستام
بدون همه ی اینا
نشستن تا خود صبح کنار تو
خیلی می چسبه
درست مثل یه فنجان چای داغ
با عطر نفس های خواستنی ـت
حیف که این حرفا همه ش گناه ـه
حتی حرف زدن درباره شون..
ولی ، عیبی نداره..
من یه روزی همه ی نداشته هامو با یه حبه ی قند
که تو میذاری کف ِ دستم
با لبان تو خواهم نوشید بــانــــــو..

"سهیل"

هنگامه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 14:28

صبحی کـــه بجـــای عـــشق با سیـــگار شروع بـــشه . . .

یــــک شــــــروع دوبـــاره نیــــست

امـــــتداد پایان اســــت

بــــــرای کــــسی که دیــگر امــــیدی بـــه ادامه نـــدارد !!.

هنگامه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 23:30 http://hengameharjomand.blogsky.com/

خانمی من س تا بچه دارم ی دختر و دوتا پسر

خدا واستون نگهشون داره اینشاا... همشون عاقبت به خیر بشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.