.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

.::. شـــــرق بهشـــــت .::.

گلچینی از اینور اونور...

58

این روزها می گذرند….

ولی من به این سادگی

از این روزهای تلخ نمی گذرم


خدا جونم؟ دلم واسش یه ذره شده

میگن سروصدا و ملاقات واسش خوب نیست زیاد

وگرنه میرفتم همونجا میموندم

خدااااااااااااااااااااااااااا

دلم تنگ شده شدید


نظرات 2 + ارسال نظر
داستان و رمان مذهبی دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 16:14 http://way.blogfa.com

داستان دومین فرستاده امام حسین به کوفه: قیس بن مٌسهر صَیداوی
http://way.blogfa.com/post/22

قیس بن مٌسهر صَیداوی یکی از ارادتمندان خاص خاندان پیامبر صل الله علیه واله بود
قیس قبل از امام حسین علیه اسلام، افتخار خدمت به امام حسن و امام علی علیه اسلام
را نیز داشت.
قیس بن مٌسهر مانند، سلیمان و حضرت مسلم یکی دیگر از سفیران امام حسین علیه اسلام بود.
دلیل واضحی که امام حسین، ماموریتی سنگین بر دوش قیس نهاد، شجاعت و نیز چابک
سواری او در عمل نامه رسانی بود.
ویژه گی منحصر بفردی که قیس نسبت به دیگر پیک های امام حسین داشت، سرعت عمل
ایشان در رفت و برگشت بود، مسیری که دیگر قاسدان در دو یا سه روز طی می کردند
قیس بن مسهر می توانست در یک روز بپیماید.
قیس نامه رسانی فعال و خستگی ناپذیر بود، ایشان همواره نامه های امام حسین را به حضرت
مسلم و از ایشان را به امام حسین در مدت اندکی می رساند.

در بدو ورود حضرت مسلم بن عقیل علیه اسلام به کوفه، درست زمانیکه شمار بیعت کنندگان
کوفی از حد تصور فراتر رفت، حضرت مسلم نامه ای نوشت و توسط قیس بن مسهر ان را
به امام حسین رسانید، و قیس پس از استراحتی کوتاه، جواب نامه امام حسین را به حضرت
مسلم و سران قابیل رساند.

منتظر حضورتان گرمتان و نظر قشنگتان هستم
موفق باشی

تنها چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 11:10 http://AzadeeMan.blogfa.com

سلام دوست گرام ... امیدوارم حالتون خوبه خوب باشه ؟
بابت دوستتون خیلی ناراحت شدم ... از خدا میخوام که شفای دوستتونو هرچه زودتر بده ..ایشالا که خوب میشه ...
برای شما و دوستتون ارزوی سلامتی دارم
مرسی از اینکه به وب من سرزدید خوشحالم کردید
همیشه شاد باشید و خوشبخت
بدرود

سلام ممنون
نظر لطفتونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.